Gua Cerita Langkawi


Lupakah anda tentang cerita hikayat merong Mahawangsa dan Jentayu….Anda boleh guna carian Google untuk cerita ini
Beberapa gambar yang sukar nak ditolak teori cerita lagenda ini.
Jika anda keLangkawi anda boleh ke Gua ini hanya segelintir Boat operator yang mahu ke gua ini…hubungi saya kalau anda berminat..

Gua Buaya boleh di mudiki jika air surut
so air Pasang tak leh ler…
Depend on water Tight…o.k
Langkawi Crocodile cave Tour Mangrove…


Hanya Boat Man yang mahir berani menghampiri Pantai
Gua Cherita. salah pertimbangan boat berkecai
dipukul Ombak…Nampak cam tenang je..
Mangrove Tour..

Di Pintu Masuk Gua setelah anda berjaya mendaki tangga yang
Aduhai tinggi la juga…
Serammmm..hehhe mana ad….heheheheh
Hmmm  Gua cerita Langkawi


Di Dalam Gua Cherita
Nampak tak Cam Katil Pembaringan Dikatakan Disinilah
Puteri Negara China di culik dan Disimpan di dalam Gua
Hmmm Nak caya ke tak mahu sebab ada banyak artifak
Yang sukar disangkal dan disahkan berusia beribu tahun….
Gua cerita Langkawi Malaysia

Pandangan dari dalam Keluar mulut
Gua Cherita Langkawi
Nampak entiti tompok putih bulat-bulat
Itu entiti…
Sendiri mau Ingatlah…
dia Pun hamba Allah Juga
Agaknya camna perasaan Puteri Cina ketika berseorangan
Di dalam Gua Cherita Ini berseorangan..


Lihatlah Banyaknya Tompokan Warna Putih
Bulat-bulat.
Didalam Gua cherita langkawi ni keadaannya sejuk.
Something Amazing about langkawi

DiDalam Gua Di Langkawi Juga…


Di Dalam Sebuah Gua Langakwi
Dikatakan dahulu tempak simpanan barang stok dan tempat
persembunyian dari jepun dan ada lubang tembus ke atas.
Lubang tersebut bila dibersihkan ada yang timbus kembali
bila dah beberapa kali dibersihkan ada pulak yang timbus..
Hmm pepeham ajelah..dia tak bagi kita naik keatas..so..
Sebelum dia mengamuk .baik kita biarkan dia tertimbus….

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Tinggalkan Jawapan

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

