Doktor Online


Sila lawati Laman Web ini segala Pertanyaan akan Dijawab secara Detail..Bolehlah dikatakan sebagai Penerangan Pensyarah kepada Pelajar Universiti perubatan
http://www.nlm.nih.gov/nlmhome.html

Jika anda tidak Mahir gunakan Google translate..
Contoh Penyakit Hypertension (Tekanan darah Tinggi)
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/tutorials/hypertension/htm/_yes_50_no_0.htm
Semoga Anda beroleh Ilmu Berbagai jenis Penyakit yang anda boleh bertanya..
Sila semak kamus atau Google Translate..
Diseases and Conditions
Abdominal Aortic Aneurysm  Anda boleh Klik mana satu dari 3 jenis penerangan..
Jika anda inginkan lebih banyak bantuan saya sila Hantar komen ..Terimakasih..InsyAllah saya akan Paparkan.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Komen-komen

  • kemal  On Februari 13, 2012 at 2:23 am

    selamat pagi doktor,saya ingin menanyakan sesuatu,perut saya sering sakit dibahagian tengah,terasa banyak angin didalam perut saya,dan selepas sahaja saya makan dalam 2 jam perut saya rasa kosong kembali,kenapa ya doktor?saya nak doktor beri penjelasan kepada saya dan beri cadangan untuk ubat kepada saya..

Tinggalkan Jawapan

