Masalah Pada Hati


1.Perawatan Masalah Hati Termasuk Hepatitis Dan Srosis dengan menggunakan Teh Herba dan Omega 3 Soft Gel. Pengubatan Yang sangat simple ini telah menjadi pengalaman Perubatan Jawi dari sejak dahulu lagi.
AturanNya:
a).Teh Herba 10 Uncang dimasukkan kedalam Jug air dan Dijadikan air Minuman seharian (sama seperti terapi pesakit gangren kencing Manis) tidak ada meminumnya.Yang penting dihabiskan dalam tempoh 24Jam. Pegaga sebagai ubat anti kenser -Rujuk kajian Dr.Azizh Abd Hamid UPM.
b).Omega 3 Soft Gel -Pengambilan 5×3(sekali ambil 5 soft gel.3kali sehari / sebelum makan).
Mengikut pengalaman bagi peakit hepatitis mengambil masa 6 bulan untuk sembuh dan apabila di test darah akan menunjukkan Virus hepatitis “Not Detected”
Penambahan lain ambil juga Sipirulina dengan dos 3 x 3.
Bagi Sirosis Hati juga dirawat menggunakan herba-herba ini tetapi di tambah dengan 3D iaitu D’Det,D’Deu, dan D’Karm
pengambilan Dos 3 x 3 sehari..semua Jenis…
Sekiranya anda merasakan perubahan pada Rambut , Mual, Pening, dan keletihan yang Sangat. Kemungkinan anda menghadapi masalah Pada hati. Petunjuk lain ialah Keinginan untuk makan sesuatu yang Manis..
Keadaan ini perlu diperbaiki supaya hati jangan terus menjadi rosak dengan beberapa kaedah pemakanan herba yang berkesan iaitu:
1.Minyak Zaitun.3 sudu besar setiap kali..Soft gel 3 x 3
2.Spirulina– 3 x 3
3.Omega 3 Soft Gel-3 x 3
4.Habatul Saudak – 1 x 3(mengandungi Omega 6)
5.Teh Herba / Kunyit + Temulawak – 1 Paket pagi / 1 paket Malam.
Nota: Kurangi lemak Haiwan , Nasi lemak dan Minyak termasuk mentega.
Ubati Hati Dengan Hati
Bagi penyakit hati seperti hepatitis ,Sirosis atau demam kuning maka Ubat yang terbaik digunakan ialah hati. Ambil hati lembu sebesar 3 jari pesakit dibakar sampai masak dan di makan 3 hari berturut-turut.InsyAllah di ulangi pada minggu kedua,ketiga dan keempat. Kita kan mendapati penyakit tersebut beransur pulih.
Begitu juga jika anda ingin melakukan detox pada hati . Hati Lembu merupakan bahan yang terbaik dengan kaedah seperti diatas disamping anda mengamalkan pelbagai jenis herba.InsyAllah.
Hempedu Kambing juga baik dijadikan ubat bagi pelbagai jenis penyakit dengan dos pengambilan setahun satu hempedu selama 7 Tahun berturut-turut disamping itu ia juga mengekalkan awet Muda..

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Tinggalkan komen